آقایون و خانم های اصلاح طلب، سر عقل اومدین یا نه؟

بعد از این همه خون و خون ریزی که نه مربوط یک سال اخیر بلکه مربوط به 33 سال اخیر است( بسیاری از کشتارهایی که شما هم در آن سهیم بودید)، بعد از قتل های زنجیره ای، کودتای انتخاباتی، به گلوله بستن مردم در خیابان و کشته شدن نداها و سهراب ها، شکنجه های کهریزک، تجاوزهای جنسی به زندانیان، زیر گرفتن هموطن ها در خیابان، دستگیری چند هزار پیر و جوان در تظاهرات خیابانی و اذیت و آزار خانواده هایشان، دستگیری چندصد نفر روزنامه نگار و فعال سیاسی، بستن روزنامه ها، تحریم های شدید جهانی و وضع خراب اقتصادی و معیشتی مردم، کشته شدن خواهرزاده موسوی و حالا محاصره و حمله مسلحانه به منزل کروبی توسط ارازل اوباش، باز هم فکر می کنین با یک حکومت دینی میتوانید ایران رو نجات بدید و آباد کنید؟

من از طرف جمعیت لائیک ایران این پیغام رو به شما اصلاح طلبان می دهم:

افتخار ما این است که نه مسلمان هستیم و نه زرتشتی، نه بهایی و نه مسیحی، نه کلیمی و نه بودایی. نه سلطنت طلب هستیم و نه توده ای، نه خدا را قبول داریم و نه محمد را، نه علی و نه حسین را. تا حالا نه کسی رو به خاطر زنا سنگسار کرده ایم و نه دست کسی را به خاطر دزدی بریده ایم. نه کسی رو به خاطر توهین به امام زمان اعدام کرده ایم و نه کسی را به خاطر خروج از دین اسلام کشته ایم. نه کسی را به خاطر روزه خواری شلاق زدیم و نه کسی را به خاطر بد حجابی زندانی کرده ایم . نه کسی را به خاطر مخالفت با حکومت دستگیر و شکنجه کرده ایم و نه به خاطر بی حرمتی به پیامبر و ... از بین برده ایم.


تا به حال بار ها توسط مذهبیون مورد اهانت و اذیت و آزار قرار گرفته ایم. با این وجود از ظلم به فرقه ها و اقلیت های دینی بیزار هستیم و از ستم دیدگان حمایت می کنیم. ظلم و ستم روا شده به مذاهب را به خاطر اینکه با ما هم فکر نیستند نادیده نمی گیریم و در عوض محکوم می کنیم.

تنها چیزی که ما از آن طرفداری می کنیم آزادی و مساوات است. همین و بس.

اگر الله اکبر می گوییم برای آن است که همگی با هم همصدا شویم و بر علیه رژیم فعالیت کنیم وگرنه ما به الله اعتقادی نداریم که برایمان بزرگی و کوچکیش مهم باشد. به همین خاطر است که نمی خواهیم پس از سرنگونی جمهوری اسلامی به دست حکومت مذهبی دیگری گرفتار شویم. نمی خواهیم شاهد دستگیری و شکنجه و کشتار هموطنانمان به دست حکومت مذهبی دیگری باشیم. وقتی حکومت آتی مذهبی باشد، این جمله در موردش صادق می شود: حکومت اصلاح طلب امروز، حکومت دیکتاتور فردا.

خوشبختانه جمعیت لائیک ایران بسیار فراوانتر از آنی است که حکومت تصور می کند و به همین دلیل است که در نهایت جریانات سیاسی ایران منتج به یک حکومت سکولار خواهد شد حالا یا بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی و یا بعد از سرنگونی حکومت دینی شما.

یک ایرانی لائیک