تا کی باید منتظر فراخوان مشاوران ارشد جنبش سبز باشیم؟ خودمون قرار تظاهرات 10 روزه بزاریم!

اومدیم و اینها تا عید هیچ بیانیه ای ندادند. دیگه اوضاع خرابتر از این حرف هاست که بخوایم صبر کنیم. وقتی این همه آدم پیغام میدن و تقاضای فراخوان تظاهرات می کنند همین ها می تونن خودشون روز تظاهرات اعلام کنند و دیگران هم به آنها بپیوندند. سایت های سبز هم که رسانه تلویزیونی ندارند. همه از طریق اینترنت از روز تظاهرات با خبر می شوند. شما روز رو اعلام کنید بقیه خواهند آمد. دیگه یک روز و دو روز هم فایده نداره، باید هر روز تظاهرات کرد. به قول بنی صدر: هر جای ایران را جنبش و هر روز ایران را جنبش کنید.

۱۵ نظر:

  1. سلام موافقم مكر ميكنم با اين فاصله زماني زياد هم اونا تجديد قوا ميكنن هم ما كم كم سرد ميشيم. مرگ يك بار شيون هم يك بار.به مدت ده روز از 5 اسپند تا 15 هدف سقوط نظام در روز 4شنبه سوري. و برپايي نوروز در ايراني آزاد. لطفا تو بالاترين مطرح كنيد يا حتي از 10 تا 20 كه زمان اطلاع رساني گسترده داشته باشيم.ما پيروزيم

    پاسخحذف
  2. از همون اول باید این کارو میکردید
    اینجوری تلفات کمتره

    پاسخحذف
  3. اینکه داره کار به درازا کشیده میشه خیلی به ضرر جنبشه.یکبار برای همیشه

    پاسخحذف
  4. درود،

    باید خودمون دست بکار بشیم، از این آقایون بخاری بلند نمی‌شه. باید مردم هوشیار باشند و نذارند کار جنبش فرسایشی بشه.

    پاسخحذف
  5. من هم بانظر دوستان بلا موافقم باید سریع تصمیم گرفت و اقدام کرد

    پاسخحذف
  6. منتظر کسی نباشیم. چاره ای نیست! ما باید رسما فاز سرنگونی رو کلید بزنیم. با ایجاد یک صفحه در فیسبوک به نام کمپین سرنگونی. چنانچه لایک ها به ۲۰۰۰۰ رسید. این کمپین فراخوان بده واسه تظاهرات. به همه ی خبرگزاری ها هم اعلام می کنیم. نباید وقت از دست بره.نظرتون چيه؟
    azadaneh1@gmail.com

    پاسخحذف
  7. منم موافقم فقط بايد حواسمون باشه.
    آخه اگه خوب اطلاع رساني نكنيم يا سر زمانش اختلاف نظر داشته باشيم فقط باعث شكستمون ميشه.
    بايد متحد و يكپارچه دست به دست هم اين رژيم فاسد رو پايين بكشيم.
    از طرف يك ايراني بي باك
    جزئي از ملت خس و خاشاك

    پاسخحذف
  8. انتخاب رهبر مشخص مشکلاتی هم دارد
    مثل نفوذ استعمار و اصحاب سرمایه در بیانیه دادن ها و راهبردن جنبش به مسیر خطا
    هر نفر یک رهبر
    هر نفر یک رسانه
    هر نفر یک لشکر

    پاسخحذف
  9. به نظر من 8 اسفند بهترين زمان براي شروعه.
    هم هفتم حامد هم جزو روزاي كاريه و ميتونيم مملكت رو مختل كنيم تا كمر رژيم بشكنه. پس اگر موافقين تو بالاترين بزارينش. چون من عضو نيستم.
    http://www.youtube.com/watch?v=Sd2qlU6x3RA

    پاسخحذف
  10. مجددا من هستم مهتاب این وبلاک من
    llbd6828.blogspot.com
    اگه مارم داشتین یه سری بزنید

    پاسخحذف
  11. مگه مصریها و تونسیها برای یک رهبر قیام کردند و پیروز هم شدند؟؟؟؟؟

    یکبار پدرانمون رهبر، رهبر کردند که وضعمون ۳۲ ساله این بدبختیه،

    باید ما جوانها برای آینده خودمون کاری کنیم،

    این ملاها فقط زور میفهمند، مسلح یا دست خالی‌ با سنگ!

    هر روز یک ۲۵ بهمن جدید باید براشون راه بندازیم...

    پاسخحذف
  12. زیاد به امید اعلامیه از طرف مشاوران بزرگان در بند جنبش سبز نباشید. هر کسی شخصیت رهبری نداره . اصلا شاید ماموران وزارت اطلاعات آنها را با یک پول حسابی ساکت کرده باشند. آنوقت شما منتظر چه هستید تاریخ ایران پر است از این ناروایی ها و خرید و فروشهایی که به بهای هستی یک ملت تمام شده است. البته این یک ظن است و هیچ تهمتی نمی خواهم بزنم اما هشیاری، تدبیر و درایت و استشمام وضعیت غیر طبیعی بایست همواره از ارکان اصلی این جنبش باشد.

    پاسخحذف
  13. مهم مهم-این طرح فراخوان توسط جمعی از فعالان جنبش سبز بررسی شده که در صورت تایید و اجرا رژیم ضربه سختی از جنبش سبز خواهد خوردو به اطلاع میرساند برخی از مقامات امنیتی بااطلاع از این طرح در وحشت و ترس بی سابقه ایی فرو رفته اند و هیچ راهکاری امنیتی برای مقابله با این طرح ندارند و به حالت انفعال در آمده اند. فراخوان دهه خشم از 15 اسفند تا 25اسفند(جهرشنبه سوری).9 روز اول تظاهرات سراسری و آرام در تمام ایران و در روز آخر در صورت کوتاه نیامدن رژیم به خواسته هایمان در روز آخر چهارشنبه سوری با تمام تجهیزات (کوکتل مولوتف و نارنجک دستی) به نبرد نیروهای سرکوب گر می رویم و هر محله پاسگاه و اماکن دولتی منطقه خود را به تصرف در می آورد یا آتش میزند .قابل ذکر است که در صورت اجرای طرح به دلیل اینکه 9 روز نیروهای سرکوب گر آماده باش بوده اند به دلیل خستگی و فرسودگی توان مقابله با چهارشنبه سوری را نخواهد داشت و بهترین فرصت برای ضربه زدن به رژیم می باشد.این همان مدل مبارزه ای است که کشورهای مصر تونس لیبی به صورت موفقیت آمیز اجرا کرده اند تا وقتی که رژیم قدرت تصرف شهر توسط مردم را نبیند هرکز در برابر تظاهرات مسالمت آمیز مردم کوتاه نخواهد آمد و توجهی به خواسته هایمان نخواهد کرد لذا ما جمعی از فغالین جنبش سبز تقاضا داریم هر چه سریعتر برای اجرای این طرح ضربتی اطلاع رسانی و تبلیغ کنید و به مشاورین آقای موسوی و کروبی اطلاع دهید .قراخوان دهه خشم 15 اسفند تا 24 اسفند (چهرشنبه سوری)

    پاسخحذف
  14. دهه خشم بهترین طرح برای آغاز یک سری جدید از تظاهرات است باید خیابون ها را در اختیار گرفت فشار را باید خیلی زیاد کرد سپس باید وارد فاز اعتصاب شد خیلی بعید است بدون اعتصاب به نتیجه برسیم دستهارا باید بالا زد و منتظره این اصلاح طلبها نشد اینها مخالف رژیم نیستند بخاطره همین تا حالا پیروز نشدیم ما در انقلاب۵۷ بیشتر وقتها تو خیابون بودیم .یادمون نره انقلاب ۵۷ هم انقلاب بدون خشونت بود. تجربه انقلاب ۵۷ وجود داره فقط نباید اشتباهات قبل را تکرار کرد.

    پاسخحذف
  15. با بارون سه شنبه چگونه کف خیابان را سبز کنيم(طرح خوب)
    دو بسته پودر رنگ بندکشی ارزان زرد و آبی ابزار فروشی -مخلوط در پلاستيک مشکی یا پاکت آبميوه -پرتاب از شيشه ماشين -بارون سه شنبه کمک کم کف خيابان سبز

    پاسخحذف