شیوع یک ویروس جدید


شیوع یک ویروس جدید
جنبش آزادی خواه ایران درباره شیوع یک نوع ویروس کشنده جدید در خاور میانه هشدار داد. این ویروس که بر اساس گزارش آگاهان از مراکز دولتی و نظامی ایران نشات گرفته، تا به حال به کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، لبنان، فلسطین و اسرائیل و حتی یمن سرایت کرده و تلفات مالی و جانی بسیاری بر جای گذاشته است. علائم این ویروس گوناگون و بعضاً بسیار گیج کننده است: بمب گذاری و انفجار، عملیات انتحاری، قتل و غارت، قاچاق، تند روی ها مذهبی، برادر کشی، نسل کشی، عدم اتحاد گروه های سیاسی در کشورهای آلوده، دروغ و ریا، سرکوب، شکنجه، دستگیری های غیر قانونی و گسترده و فساد مالی و اخلاقی و ... نمونه علائم آن هستند.

این ویروس از طریق وزیر امور خارجه، نماینده سپاه و سفرای جمهوری اسلامی ایران و با دریافت وجه نقد و امضاء توافقات تجاری و فرهنگی منتقل می شود. در بعضی موارد انتقال ویروس بدون تماس مستقیم افراد و تنها با دخالت بانک ها و یا کِشتی های حامل اسلحه و موشک انجام می شود. کشورهای جهان استعداد متفاوتی در ابتلا به این ویروس دارند. این ویروس به دنبال مستعد ترین کشورها گشته و در صورت وجود نارضایتی های مردمی، دشمنی با اسرائیل و غرب، علاقه مندی به قاچاق مواد مخدر و اسلحه سریعاً به آن محل نفوذ کرده و منطقه را آلوده می سازد.

با وجود پیچیدگی و علائم خطرناک می توان از ابتلا به این ویروس پیش گیری کرد. تنها واکسنی که برای آن وجود دارد واکسن دموکراسی است. این ویروس از دموکراسی بسیار گریزان است و در مناطق دموکراتیک در کمتر از چند دقیقه از بین می رود. با توجه به این که این ویروس به طور مداوم از منشاء خود ایران به دیگر نقاط ارسال می شود، سمپاشی و ضد عفونی کردن مناطق آلوده بی ثمر بوده از این رو توصیه می گردد که سمپاشی و ضد عفونی کردن ابتدا در محل منشاء و تکثیر و سپس در مناطق آلوده شده صورت بگیرد. خوشبختانه یک آنتی ژن موثر و کارآمد در منشاء این ویروس پیدا شده که در کلنی های سبز رنگ زیست می کند و تاثیر بسیاری بر کاهش تکثیر و انتشار این ویروس گذاشته است. اگر این کلنی های سبز از طرف پزشکان و محققان خارجی نیز حمایت شوند، امید می رود که کمتر از یک سال ویروس جمهوری اسلامی ریشه کن شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر