تعریف واژه (منافق)

منافق

این یکی از اون واژه های پر کاربرده! تو روزنامه های دولتی تا دلتون بخواد ازش استفاده می شه. منافق کسي است که در جامعه اسلامی شکاف ايجاد مي کند. این واژه معنی بسیار گسترده تر از این یک جمله داره و واژه ای است بسیار چسبنده به طوری که به هر کسی ممکنه بچسبه، پس مراقب خودتون باشید تا یه وقت چسبی نشید.

چگونه افراد منافق می شوند؟

منافق شدن افراد بر خلاف دیگر پروسه های اداری ایران که ماه ها طول می کشه خیلی سریع اتفاق می افته. روال کار اینطوریه که دیکتاتور جونتون به حسین جونشون که در روزنامه کیهان مستقره یک ای میل می زنه :

سلام جیگر طلا! چند نفر شدن بَلا، اسماشونم اینا!


همین یک ای میل کافیه تا آقا حسین دست به کار بشه و دستشو بکنه تو خورجین و یک سری پرونده اتهام حاضر آماده رو در بیاره تا ببینه کدوم پرونده واسه کدوم بَلا مناسبه.


بعدش هم یک صفحه شامل یک تیتر کوبنده و تاثیر گذار بر جوجه بسیجی ها و یک متن افشاگرانه موثر بر عوام در روزنامه کیهان چاپ می شه. از آن پس دیگر فرد مورد نظر یک منافق است و فرقی هم نمی کنه که طرف میر حسین موسوی باشه یا مهدی کروبی یا هاشمی رفسنجانی یا آیت الله منتظری، استاد شجریان باشه یا بهمن فرمان آرا یا مخملباف یا تهمینه میلانی – آخه دستور از بالا اومده!


خلاصش اینکه هرکس حرف های غیر دلخواه دیکتاتور رو بزنه اسمش می ره تو اون ای میل و پرونده دار می شه. پس سعی کنید همیشه با پاچه خواری و چیز مالی، خودتون مانع از این بشین که اسمتون بره تو اون ای میل. اینطوری نظام اسلامی هم با خیال راحت می تونه چنصد سال بر این مملکت حکومت کنه.

۴ نظر:

  1. سلام دوست عزیز. باز ممنون از توشته هات. ای کاش این داستان های بگیر و ببند راجع به بلاگ ها و کامنت ها نبود، آدم می ترسه اسمی، آی پی یا چیزی دردسر شه وگرنه منم دوست داشتم مطالبی رو که گاهی می نویسم برات می فرستادم.

    پاسخحذف
  2. سید علی پینوشه ایران شیلی نمی شه

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز، ممنون از نظرتون. شمامی توانید نوشته خودتون رو در صورت تمایل بر روی همین وبلاگ به صورت نظر (کامنت) بنویسید. خطری هم شما را تهدید نخواهد کرد.

    پاسخحذف
  4. به نظرم خوبه که واژه هایی که ریشه در مذهب دارند، در نظر مردم اینجوری به مضحکه و هجو تبدیل بشند

    پاسخحذف