باز هم ترور حکومتی


رژیم جنایتکار اسلامی بار دیگر دست به ترور و کشتار زد اما اینبار مقتول یک استاد دانشگاه بود.دکتر مسعود علی محمدی استاد رشته فیزیک دانشگاه تهران امروز در جلوی درب خانه اش به قتل رسید. به گفته برخی کارشناسان رژیم با این ترور دو هدف را دنبال می کند: 1) ایجاد ترس در بین اساتید دانشگاه 2) ایجاد حس منفی در عوام نسبت به جنبش سبز و کشورهای غربی با نسبت دادن این ترور به جنبش سبز و بیگانگان

رژیم ایران که ضربه بزرگی از مردم خورده و از عاقبت اعتراضات هراس زیادی دارد گمان کرده که مردم گول حرف های احمقانه و تهمت های دروغینش را می خورند. همه می دانند که رژیم ایران خود خبره ترین تروریست جهان است و ترورهای داخل در قالب قتل های زنجیره ای و کشتار خبرنگاران و نویسندگان و فعالان حقوق بشر از یک طرف، ترورهای خارج کشور از قبیل ماجرای میکونوس و انفجار مرکز یهودیان در بوینس آیرس آرژانتین و موارد بسیار دیگر از طرف دیگر ماهیت رژیم را برای مردم ایران و جهان آشکار ساخته است.

نخیر! دیگر فایده ندارد! شما باید بروید. این رژیم باید عوض شود و سرانش باید محاکمه شوند. پیغام ما به شما این است:

کفتار های پست، گور خود را از ایران گم کنید. هر چه دیرتر بروید احتمال دستگیری و محاکمه تان بیشتر می شود. بروید در همان کشورهایی که در آن پول ذخیره کرده اید. عاقبت شما همان عاقبت سران رژیم شاهنشاهی است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر