مشمولان محترم، خدمت نروید!

مشمولان محترم، خدمت نروید!

جوانان عزیز، همان طور که می دانید نظام جمهوری اسلامی ایران که در طول عمر 31 ساله خود حق و حقوق مردم ایران را بسی پایمال کرده و افراد زیادی را به بهانه های مختلف اعدام و شکنجه کرده هم اکنون به خاطر تقلب آشکار در انتخابات 22 خرداد 1388 و وضع بد اقتصادی و برخورد های غیر انسانی با مردم دچار بحران سیاسی شدیدی شده است.

نظام جمهوری اسلامی بدون در نظر گرفتن حق و حقوق سربازان وظیفه و نیازهایشان آنها را به زور به مدت یک سال و نیم به دوره خدمت می فرستد و در آنجا نیز با کمترین امکانات وادار به کارهای سخت و طاقت فرسا می کند. نگهبانی دادن طولانی شبانه روزی در هوای گرم و سرد در پادگان ها ، ایستادن در سر چهار راه ها و خیابان ها برای کمک به راهنمایی و رانندگی و بدتر از همه روبرو کردن جوانان با مردم در روزهای تظاهرات نمونه هایی از اقدامات غیر انسانی جمهوری اسلامی است. ورود شما به دوره خدمت خبر خوشی است برای جنایت کاران رژیم جمهوری اسلامی برای سوء استفاده از شما برای مقابله با ملتی که رای آن دزدیده شده و از وضع اقتصادی و معیشتی خود ، از نبودن آزادی بیان و از سرکوب بی رحمانه رژیم به ستوه آمده . این رژیم اهمیتی نمی دهد که در طول خدمت، شما یک سال و اندی از زندگی خود هدر دهید در حالی که می توانستید در طول این مدت کار کنید و پس انداز قابل ملاحظه ای برای خود به دست آورید. برای آنها اهمیتی ندارد اگر شما به خاطر ساعت ها سرپا ایستادن در سرما و گرما دچار واریس (بیرون زدگی رگ های پا) و درد مفاصل و به خاطر حضور طولانی در خیابان های آلوده شهر های بزرگ دچار ناراحتی های تنفسی، به خاطر رژه های طولانی دچار کاهش بینایی و ناراحتی مغزی (به خاطر کوباندن شدید پا بر زمین)، به خاطر استفاده از آب غیر بهداشتی و در مناطق دورافتاده دچار ناراحتی کلیوی شوید و سال ها مجبور به درمان این بیماری ها و صرف هزینه های میلیون تومانی کنید. انتظار نداشته باشید وقتی به خدمت رفتید از شما نخواهند که با باتوم به خیابان ها بروید و مردم بی گناه را بزنید. حتی اگر در نیروی انتظامی نبودید و یا درجه شما بالاتر از آن بود که این کار ها به شما محول شود، بدانید که هر کاری که در طول خدمت انجام می دهید کمکی است به این دولت و نظام برای سرکوب بیشتر مردم و به خاک و خون کشیدن برادران، خواهران ،والدین، فرزندان و دوستان و اقوام شما. دولت با استفاده از نیروی مجانی و یا بسیار ارزان سربازهای وظیفه مقدار هنگفتی از هزینه های خود را کاهش می دهد و دیگر هزینه ها را صرف امور نا مشروع خود می کند. به عنوان مثال برای انجام کارهای اداری به جای استخدام یک نفر که حداقل 250000 تومان حقوق نیاز دارد، یک سرباز وظیفه را با حقوق 40000-30 تومان به کار می گیرد.

الان بدترین و نا مناسب ترین وقت برای رفتن به خدمت سربازی است. دلایل این ادعا:

1-خدمت کردن به این دولت موجب قدرتمند تر شدن آن و سرکوب بیشتر مردم خواهد شد و در نتیجه رسیدن به دموکراسی را عقب می اندازد.
2-به خاطر ضعیف شدن دولت در دوره پس از انتخابات، احتمال سرنگونی قریب الوقوع آن بسیار زیاد است. بنابراین بسیار محتمل است که خدمت سربازی بسیاری از متولدین که الان مشمول هستند بخشوده شود. همان اتفاقی که در انقلاب 57 افتاد.

در نهایت آنکه نرفتن شما به دوره خدمت سربازی ضربه بزرگی به دولت وارد کرده و هزینه های مالی و سیاسی زیادی به آن تحمیل می کند و این مطلب باعث خواهد شد که زودتر از قبل مجبور به عقب نشینی شود. کافی است 20 درصد از مشمولین به خدمت نروند و آنوقت است که دولت ضعیفتر از همیشه خواهد شد و دستان کثیف خود را از این مملکت کوتاه خواهد کرد.

با این وجود اگر در شرایطی هستید که نرفتن به خدمت برای شما غیر ممکن است، مبارزه مدنی برای سربازان وظیفه را حتما بخوانید

تا بدانند که نتیجه وادار کردن جوانان به خدمت سربازی چه خواهد بود.
این متن را برای تمامی دوستان و آشنایانی که نزدیک به دوره خدمت هستند بفرستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر