مبارزه مدنی برای سرباز های وظیفه

مبارزه مدنی برای سرباز های وظیفه


از آنجا که رژیم جنایتکار ایران اصرار بر حفظ دوره اجباری وظیفه دارد و از آنجایی که اکثریت جوانان از این دوره متنفر بوده و مخالف اقدامات و سیاست های دولت هستند، لذا در این نوشته راه کار هایی برای مقابله با واقعیت سربازی و نظام منفور اسلامی ایران برای سربازان وظیفه ارائه می گردد.هدف این راه کارها این است که استفاده از سرباز وظیفه مقرون به صرفه نباشد.

راه کارها
توجه داشته باشید که راه کارهای زیر تنها نمونه هایی از راه کار های قابل اجرا هستند. هر کس با توجه به محل خدمت و وظیفه ای که به او محول شده بهتر از هر کس دیگری می تواند راه کار های جدید و مفیدتری اختراع کند.

مخفی کاری
-به هیچ وجه تخصص و مهارت های خود را برای افراد مافوق فاش نسازید مگر آنکه بتوانید از آن استفاده قابل توجهی بکنید. وقتی مافوق شما تخصص شما را بداند، کارهای تخصصی که برای دولت هزینه زیادی نیز دارند را به شما واگذار می کند و از شما انتظار سرعت عمل و کیفیت دارد که اگر آن را نداشته باشید شما را توبیخ خواهد کرد.

کاهش راندمان در محل خدمت
سعی کنید کاری که به شما محول می شود را تا حد امکان کُند و بی کیفیت انجام دهید. اگر از شما ایراد گرفتند بهانه بیاورید. مثلاً اگر رنگ کردن دیواری را به شما سپردند: مقداری از رنگ را دور بریزید، تا آنجا که می توانید رنگ را حرام کنید و رنگ زدن را ناموزون انجام دهید. اگر ایراد گرفتند بگوئید که بلد نیستید و دست شما در کودکی آسیب دیده و نمی توانید به خوبی با قلم مو کار کنید.

-اگر کارتان تایپ کردن است سعی کنید کُند و پراز غلط املایی تایپ کنید.
-اگر کارتان مربوط به جابجایی، نگهداری و مهر کردن اسناد است سعی کنید اسناد را نامرتب در پوشه و کشو بگذارید. برای انتقال یک برگ سند از یک طبقه به طبقه دیگر نیم ساعت طول بدهید.
-اگر در جایی نگهبانی می دهید سعی کنید عبور و مرور افراد مشکوک را نادیده بگیرید و حفاظ دور محوطه را کم کم ببُرید و در آن رخنه ای ایجاد کنید.
-لیست عبور و مرور افراد را به ساختمان محل خدمت دستکاری کنید و یکی در میان اسامی جعلی در آن بنویسید.
-در بازرسی بدنی افراد دقت به خرج ندهید و بگذارید اشیاء ممنوعه با خود به داخل ببرند.
-اگر کار شما مربوط به آبدارخانه است، سعی کنید کتری را هر از چند گاهی بسوزانید.

استخراج اطلاعات و وسائل

اطلاعات موجود در پادگان یا سازمانی که در آن کار می کنید را برُبایید. هر موسسه یا سازمان دارای اطلاعات و داده های مخصوص به خود است که از خروج آن به بیرون جلوگیری می شود. این اطلاعات شامل نامه های بین سازمانی، تقاضای افراد حقیقی و حقوقی از سازمان محل خدمت شما و صورت حساب و فاکتور فروش محصولات خریده شده توسط سازمان، لیست کارمندان و آدرس منزل آنها و فیش حقوقی انواع نقشه ها و غیره می شود. در صورت دسترسی، این اطلاعات را به خاطر سپرده و حدالامکان از آن کپی تهیه نمایید و در اختیار خبر نگاران ایرانی و خارجی قرار دهید.

-سعی کنید به شبکه و کامپیوتر محل خدمت دسترسی پیدا کنید و از اطلاعات هارد دیسک کامپیوتر های آنجا کپی تهیه کنید. اطلاعات کامپیوتری می تواند شامل بانک اطلاعاتی کارمندان، تقاضاهای مردمی و بین سازمانی، نقشه نظامی، داده مربوط به پروژه های انجام شده و یا در دست اجرا، عکس و توضیحات گوناگون و غیره باشد. خروج این اطلاعات می تواند ضربات مهمی به سازمان مورد نظر وارد کند.

- از وسائل محل خدمت کش بروید: انواع خوراکی، وسائل آشپزخانه، ابزار آلات، لوازم التحریر، سیم و کابل، کپسول آتش نشانی، ...

خرابکاری
-سعی کنید با ایجاد خرابی به هزینه های محل خدمت بیفزایید.
-کامپیوتر را شب تا صبح روشن بگذارید، در آن ویروس بریزید، با فندک یک یا چند قطعه آن را بسوزانید تا نیاز به تعویض قطعه پیدا کند.
-در چاه توالت شن ریزه و انواع آشغال بریزید تا چاه آن بگیرد.
-لامپ های ساختمان را هر روز در چند نوبت خیلی سریع روشن خاموش کنید تا عمر آن کم شود. شیرهای آب را خیلی محکم ببندید تا واشر آن زود خراب شود، لوله های آب زیر دستشویی را سوراخ کوچکی کنید تا چکه کند.
-با سوراخ کردن لوله های توکار در طبقات بالاتر می توانید یک ساختمان را کمتر از یک ماه ویران کنید.
-به یک پریز برق یا سیم برق دستگاه برقی پر مصرف وصل کنید- مثلاً یک مقاومت پرتوان- تا هزینه برق محل خدمت به شدت بالا رود.
-به تجهیزات آهنی مثل درهای آهنی یا تیرآهن های ساختمان یک ذغال متصل کنید و با چسب نواری آن را بچسبانید. در مجاورت رطوبت و ذغال، آهن به سرعت زنگ می زند.
-اگر وسیله نقلیه در اختیار شما است، در لاستیک آن میخ فرو کنید، مایع ضد یخ کاربراتور را خالی کنید تا در زمستان موتور یخ بزند و ...

سرباز زدن از کارهای سخت
-وقتی کار سختی را از شما خواستند که احتیاج به تلاش زیادی دارد، خود را به مریضی بزنید. اگر باور نکردند تا ته انگشت در حلق خود کرده و روی زمین یا هر جای مناسب دیگر بالا بیاورید تا به بدحالی شما ایمان بیاورند.

اگر این راهکار ها را مناسب می بینید، برای تمام دوستان سرباز خود بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر