روش های تعامل با صندوق های صدقه



دو نفر مامور مومن و انقلابی در حال در آوردن کیسه داخل صندوق


دوستان گرامی،

همانطور که میدانید دولت با ابزار های مختلف سعی در چاپیدن مردم و استفاده از سرمایه آنان برای کار های غیر اخلاقی و ضد مردمی دارد. یکی از این ابزار ها صندوق صدقات است.


توضیحات مختصری در مورد صندوق های صدقه:
صندوق های صدقه دو جداره می باشند و محتویات آن در درون یک کیسه برزنتی ریخته می شود. هر ماه ماموران جمع آوری صدقه با ماشین مخصوص (به تصویر نگاه کنید) به صندوق ها سر زده، صندوق ها را باز کرده و با در آوردن کیسه داخل آن و تعویض آن کیسه با یک کیسه جدید پول های مردم ساده لوح را از آن در می آورند. هر ماشین دارای یک راننده و 3-2 نفر همراه است. آنها یک دسته کلید بسیار بزرگ دارند که حاوی تعداد زیادی کلید است. هر کلید به یک یا چند صندوق معدود می خورد. ماموران جمع آوری بسیار سریع عمل می کنند و برای هر صندوق کمتر از 30 ثانیه وقت صرف می کنند.


و اما راه های مبارزه با این ابزار دولتی:

1- به هیچ عنوان پول در صندوق نریزید و دیگران را نیز از عواقب پول ریختن به صندوق آگاه کنید.

2- خراب کردن قفل صندوق: قفل صندوق مانند بسیاری از قفل ها با وارد شدن آشغال مسدود شده و پس از آن دیگر کلید نمی تواند به آن وارد شده و قفل را باز کند. برای مسدود کردن قفل می توانید از انواع چوب و مفتول فلزی استفاده کنید و یا می توانید ورودی آن را با گچ یا سیمان و خاک بپوشانید. با این کار مامور جمع آوری مجبور می شود زمان بسیار زیادی را صرف باز کردن مسیر ورودی کلید بکند. این کار این صندوق را تا حد زیادی غیر اقتصادی خواهد کرد.

3- همان طور که گفته شد درون صندوق ها کیسه برزنتی وجود دارد که پول ها به درون آن می ریزد. با توجه به اینکه برزنت و اسکناس ها هر دو آتش گیر هستند، به راحتی می توان در درون صندوق یک آتشبازی راه انداخت و پول های داخل آن را سوزاند. روش کار را به خودتان می سپارم.

4-شعار نویسی بر روی صندوق ها: صندوق ها با پیکره عمودی خود به مثابه تابلو های شهرداری عمل می کنند و شعار نویسی بر روی جلب توجه زیادی می کند.


یک صندوق صدقه که با آن تجاوز شده!

۳ نظر:

  1. ممنون دوست عزیز

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز
    با تشکر از پستی که گذاشتی ولی من رفتم سراغ یکی از این صندوقا با خلال دندان که شما گفته بودید اما دیدم کار با خلال ملال حل نمیشه چون سوراخ صندوق بزرگتر از این حرفا بود!!!! اومدم به وبلاگت هم سر بزنم هم بگم که این راه حل کارساز نبود که دیدم مثل اینکه خودتون
    به این نتیجه رسیده بودین و عوضش کرده بودین :)
    به امید پیروزی..

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز

    بله حق با شماست :)
    باید از ابزار بزرگتری استفاده کرد و یا دو راه دیگر را در پیش گرفت

    به امید پیروزی نهایی

    پاسخحذف